Merhaba hanımlar tecrübeli annelere bazı sorularım olacak çünkü artık çıkmazdayım . Bebeğim 3.5 aylık ve 3.aya girdigimizden beri meme reddi yaşıyoruz bir şekilde mutlaka emzirmeye çalışıyorum emmesini çok istiyorum bu arada mamaya karşı değilim zaten mama destekli emziriyordum. Sizce bunu nasıl aşabiliriz?
Bir de gaz problemimiz çıktı mama olarak hipp ve sma kullanıyorum gaz damlası yazdı doktor ama pek işe yaramıyor özellikle mamadan sonra gaz sorunumuz oluyor.
Bebeğimin vücudunda kırmızımsı döküntüler çıkmıştı ve çok kusuyordu doktor alerji olabilir dedi ve birkaç yiyeceği yasakladı bu hafta yemedim evet döküntüler geçti ama kusmalar devam ediyor.
Ne yapacağımı şaşırdım hepsi üst üste geliyor ama en çok meme reddi üzüyor 2 haftada sütüm de çok azaldı sağmak da istemiyorum çünkü bir şekilde emzirmeye çalışıyorum az da olsa direkt gelmeyince daha da çok ağlıyor önceden çok sagıyordum artık sagacak kadar çok sütüm yok sanırım. süt arttırma meme reddi alerji gazla ilgili önerileriniz varsa lütfen yazın ☹️