aysebb hayır malesef işte siz diyosunuz ya gece uykusuna geçer diye,bizde öyle bişey hiç olmadı. Tam rayına oturdu diyorum biseyler mesela bikac gün tek uyku uyuyor,gece de dediğiniz gibi 9-10 da uyuyor ama gece yine 12-1 de uyanıyor artık ben de çok yoruluyorum. Zaten ekransiz büyütmeye çalışıyorum sürekli etkinlik,kitap okuma,oyun vb derken bide ev işlerini hesaba katın artık pilim bitiyor 😒