Benim bebeğim emiyor ama kimin kucağına gitse orada duruyor. Herkese gülücük saçıyor. O zaman emzirmeme rağmen bende mi bağ kuramadım diyim. Öncelikle emzirmeyi bağ kurmakla bağdaştırmamanız gerekir. Bağ kurmak sadece emzirmekten geçmiyor. Bebeğin bir sürü ihtiyacı var ve zamanınızın çoğunu buna ayıran yine sizsiniz anne olarak. Gece uyanan , mama veriyor bile olsanız kalkıp hazırlayan, ağlayınca kucağınıza alıp sakinleştiren, bezini değiştiren, uyutan , gün içinde konuşup gülüp , ninni söylemek, masal anlatmak, şarkılar söylemek, vakit geçiren yine sizsiniz. Bunları yapıyor olmak bile bağ kurmak için çokta yeterli şeyler. Haftanın veya ayın belli bir günü insanlar sizim çocuğunuzu kucağına alıp , çocuğunuzda onlara gülünce yada onların elinden mama içince hemen onlarla bağ kuracak değil ya. Ayrıca siz diğer herkesten farklısınız bebeğiniz için. Siz onun annesisiniz. Kendinizin farkında olun.