Merhaba, idrarımda yanma ve kanama var. Çok sık idrara çıkıyorum. Sanırım idrar yolu enfeksiyonu oldum. Geçen sene kışın da olmuştum. İğne vermişlerdi. Şu an 3 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Emzirmeden kaynaklı iğne veya antibiyotik tarzı şeyler kullanmak istemiyorum. Önerisi olan varsa çok sevinirim. Yanmadan kaynaklı artık ağlama eşiğindeyim.