Hanımlar merhaba kızım 5 gün sonra 5 ayını doldurcak anne sütü almıyoruz 2 aylıkken bıraktı reflüsü vardı mamayla devam ettik 3 aylıkken öksürük kusma çoğalınca doktor tavsiyesi üzerine reflü maması da aldık gayet güzel iciyodu bu zamana kadar ama bi kac gündür mamayı bazen isteksiz içiyor 6 ölcek normal mama 1 ölecek reflü maması olarak hazırlıyoruz bugün de özellikle her zaman neredeyse biberonu yiyecek olan kız agzının icinde çiğdedi durdu biberonu 3 ölcek içti sabah akşama dogru da yine 3 ölcek içti boş çekiyo biberonu istekli çekmiyo mamayı yani Boyle bi durum yaşayan oldu mu mama reddi icin neler yapılabilir bilmiyorum 6 ayın üstünde olsa ek godayla hallederim ama henüz küçük bu konuda tecrübesi olan anneler yardım edebilir mi acaba ? Aç kalıcak diye çok korkuyorum