Kızlar öyle huzursuzluğu yok ama açlığada tahammülü yok karnı doyana kadar ağlıyor doyunca sesi çıkmaz gündüz yine biraz uyuyor ama gece hep ayaktayız ben ne zaman uykumu alıcam güne dinç başlıyacam her sabah uykusuz ve baş ağrısıyla başlıyorum güne😭 tahminen ne zaman düzelirrrr