Fatoss111111 Kızlar bi hafta oldu memeyi keseli sabır taşı sürdüm işe yaramadı salça sürdüm artık (istemeye istemeye)ama yinede istiyor geceleri hala uyanıyor ağlıyor uykuya geçişimiz zorlaştı direniyor benimle aynı durumu yaşayan var mı
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Fatoss111111 Ben de 15 aylıkkeen kestim. Gecemiz güzel geçiyordu ama gündüzleri dediğiniz gibi tişörtümü açmaya çalışmalar, mızırdanmalar vs, unutması uzun sürdü.
mavikelebek4 Fatoss111111 ben 15 aylıkken kestim limon sürdüm ekşi tadı alınca emmiyordu her emmek istediğinde de limon sürüyodum reddiyodu öyle öyle bıraktı
Fatoss111111 NeclaLeylaCeydaOhnealaneala bizimki de tam tersi geceleri sıkıntı oluyor yanıma meyve suyu aldım çok ağlarsa ondan veriyorum
Fatoss111111 mavikelebek4 normal yani değil mi bu süreç 10 gündede unutabilir çünkü bakıyorum herkes 2 gün sonra unuttu yazmışlar bizde mi sıkıntı diyorum