Kızlar resmen 1 ay arayla bu 3. Oldu. Ateşimiz var yine. Neden oldu anlamıyoruz. Evden çıktığımız yok. Hasta insan gördüğümüz yok. 2 kez antibiyotik kullandık art arda. Bu sefer cidden istemiyorum. Zararlı olacak biliyorum. 11 aylığız. Bu ay 1 yaşına girecek. Bildiğiniz bi çözüm var mı ne yaparsam iyi olur? Şu an ateşimiz 37.5 duş aldıracağım birazdan.