ya şimdi abartıyorum diye de linç yemek ıstemem ama umarım anlarsınız, benım bı bebegım 2.5-3 aylıkken solunum yolu enfeksiyonu oldu ve vefat etti premature bebektı. Oğlumu sadece 1 kere dışarı çıkardım ailelere 2 gün sonra hastalık belırtısı başladı 7 gün sonra vefat etti. Ama o süreçte kımse hasta değildi, şuan yenıden bebegım oldu 2 aylık olacak çok şükür zamanında doğdu kuvez durumu falan yaşamadık, ben 2 aydır annelerımız dışında eve kımseyı sokmuyorum annelerımız de 10 günde 1 2 saatlgııne gelıyor. Salgın falan çoktu dıye rıske gırmek ıstemedım, kızım bayramda 3 ay 10 günlük olacak bayramda kızımı alıp aılelerle yakın akrabalarla görüşmek ıstıyorum ama korkuyorum sonuçta çocukları falan var okula gıdıyorlar, ama bi yandan da çocuğu eve kapatarak ıyı yapmıyorum dıye düşünüyorum o zamana buyumus olacak. İnsanların normali benım için korku dolu oluyor Mart sonu hastalıklar neredeyse epey azalıyor hastalık sezonu bıtmıs oluyor, aşılarımızı da yaptırmış olacağız o zamana kadar sızce ne yapmalıyım. Bebegım illakı bı gun hasta olacak bu kaçınılmaz bı son, gecmıste bı bebegım vefat ettı hastalıktan çok korkuyorum ama kızıma da gunah benım dışımda kımseyı gormedı şuana kadar çocuğu asosyal yapmak ıstemıyorum