hellobitchs kızlar reglm 5 gün gecikti hamilelik testi yaptım iki kere ikiside negatif net bi şekilde kızımda yaptığımda reglimden önce silik sonra tam çıktı hamilelik gibi bi durum olabilir mi?
babyboy_35 hellobitchs hangi test pembe beyaz var o şeytan gibi bir test yoksa yoktur varsa vardır mutlaka gösteriyor yanıldığını kimsede görmedim
zerda_arven hellobitchs benimde 4 gün gecikti 10 ay 5 günlük kızım var neden böyle oldu çok stres telaşa giriyorum ya korunuyoruzda duzenliydi adetim normalde