Öncelikle selamın aleykum. Hayırlı kandiller dilerim Sincan da oturuyorum. Adım Süreyya Hem tanışmak hemde sizden fikir almak isterim. Bebeğim 7 aylık. Ek gıda verdim vereli az mama içiyor. Mama ek gidadan simdilik daha faydalı ne yapacagim bilmiyorum. Bielberon ucu degistirsem faydalı olur mu emin degilim
Burda yeniyim . Sizinle paylaşmak istedim bir fikri olan var mı?