Oğlum 10 ay 22 günlük oldu ama hala anne nerde dediklerinde bana dönüp bakmıyor bile ve bütün gün ben ilgileniyorum kendi ailemle de çok zaman geçiriyor ama ne baba dede hiçbirimizi gösteremiyor bir ay önce ara ara baba diyordu ama bilinçli değil mırıldanma şeklinde kendi kendine. Artık onu da demiyor şu an mırıldanma ses çıkarma dışında hiçbir kelimesi yok. Kendimi endişelendirmemek için uğraşıyorum ama şu son günlerde içim hiç rahat değil. Bu konuda tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim