Kızlar kızım 2 yaşında yaza doğru 2,5 olacak yüzme kursuna vermek istiyorum tabiki de yanında bende olacağım ama sizce bu yaş erken mi ben erken olacağını pek düşünmüyorum çünkü çocukların kas becerisi vs olsun küçükken daha çabuk ogrenmeye eğilimli oluyor bu yaşta gönderen oldu mu hiç ?