Kizlar 6 aydan beri çocuk için deneme yapıyoruz olmuyo tâbi adet duzensiligimde var zaten tetikliyomus bu hastalığı ilaç verdi doktor ne yapmam gerekiyo ilk çocuğum ilk evlendigim aydan oldu öyle ilaç falan kullanmadım sonradan mı çıktı bu hastalık tam anlamadım