eliiifogz Kızlar 10 ocakta sezeryan ile doğum yaptım 20 şubatta kırkım çıkacak siz doğumdan ne kadar sonra ağda yaptırdınız korkuyorum birşey olur dikişlerim içten açılır diye
Serenayy-0 eliiifogz benimki normal doğum olmuştu kırık çıktıktan sonra kanama da bittikten sonra gitmiştim altta dikişlerim vardı ama hiç bişey olmadı acımadıda
SweetMom__ eliiifogz ağda yapacak olan insan hasas olacak henüz dikişlerin çok taze. Temihle bol bol hasas davransin.
goldengate eliiifogz 40 ciktiktan sonra hemen agdaya gittim,kuaforum dikkatli aldi zaten orasi uyusuk hissetmicen