Bebeğim 7.5 aylık emekleme isteği yok zaten yerde dırası da yok hep kucak istiyor ya da ayakta durmak istiyor sürekli mızmız uykusu vr sürekli uyumak da istemiyor bu sefer iyice huysuzlaşıyor uykusu olduğu için normal değil mi bunlar yaşıtları emekledi yürüyenler bile var 😅😂😂 benimki tembellikten daha kolunu kıpırdatmıyor