kahvepres cinsindedir cnm yoksa şişerdi çoktan kapat boşa pişirme bende fasulyede öyle olmuştu cinsi kötüymüş her zaman pişen fasulye pişman olmuştu aldığım yeri değiştim sonunda buldum nohut fasulye markamı kurtuldum akşamdan ıslatmıyorum önceden yarım saat haşlıyorum 1 saat düdüklüde pişiriyorum oldu bitti 😁