Anneler bilgisi olan var mı? 10 aylık bebeğimin bu gün dudağında uçuk çıktı bir hafta önce eşimde de vardı ilaç sürüyordu öpmesine izin vermiyordum doğrusu internete yazılanlar yüzünden endişelendim doktora yazdım krem yazdı başka bir şey söylemedi tehlikeli mi acaba