Said71 Doğumdan ygenel onlarak hep kabızlık çekiyorum sürekli neden anlamıyorum su çok tüketen biriyim ama gaz problemi ve kabızlık çok zorluyor beni lütfen doğal yöntemler önerin belki faydasını görürüm teşekkür ederim
uykusuzluklarinanasi Said71 gün kurusu kayısı ve dut kaynatın posasıyla birlikte için gün kurusu çok daha etkili ama aktardan almaya özen gösterin🙏🏻
2prensesimvarcanim Said71 duphalac dıe bi şurup var bende yasadıgımız zaman o sıkkntıyı kullandım ara ara kullanırım bide bol bol kuru kayısı yiyin kayısılı meyvesuları için inşallah faydasını görürsünüz
Said71 uykusuzluklarinanasi aslında eşim getirdi icitim bı kaç gün gaz olarak azda olsa etki etti ama başka faydasını görmedim komposto yaptım belki o yüzden mi şeker attım sekersizz mi yapıyım birde kaç gün içiyim ne miktarda icmeliyim
uykusuzluklarinanasi Said71 kendisinide yediniz dimi? ben hiç şeker atmadan kaynatıp içiyordum bir de tanelerini yiyordum. oğlumda da deniyorum hep 11 aylık o da
meyraforum 1 bardak kefir 1 tatlı kaşığı keten tohumu 1 kuru incir 2 kuru kayısı 1 tatlı kaşığı zeytinyağı Hepsini blend edip sabah aç karnına için 1 hafta yapıp bırakın
meyraforum Said71 eğer olmazsa besinler etki etmiyordur o zaman takviye kullanmanız gerekir probiyotik
Said71 uykusuzluklarinanasi evetvtanelerini de yiyorum pişmiş içindeki ama öyle etkisi olmadı 2 r3 günde tüketiyoruz zaten ama öyle rahatsizligimi gidermesi malesef oğlumda bı problem yok şükür sıkıntı bende hep vardı ama doğumdan sonra giderek kötüye gidiyor gerçekten rahatsız oluyorum artık
Said71 2prensesimvarcanim evet o şurubu eşim eczaneden aldı kullandım ama dediğim gibi gaz probleminde aynı onun da etki ediyor ama şey de yok yani bir etkisini görmüyorum ve çok karın ağrısı yaptı bende düzenli kullandım ama yok yani maalesef yine de çok teşekkür ederim öneriniz için