Sütüm yetmediği için mama takviyesi yapıyoruz. Önceden takviyeyi biberonla yapıyorduk. Aynı zamanda silikon uç ile emziriyordum. Bebeğim 2 aylıkken silikon ucu bırakabilmek için biberonu da bıraktık ve eds ile vermeye başladık. Çok şükür 3 gün içinde silikon ucu bıraktık ve takviyeyi eds ile vermeye devam ettik. Şimdi bebeğim 3 aylık oldu ve artık çok yorulmaya ve zorlanmaya başladım. Zaten ilk bebeğim ve daha çok küçük yani yeterince zor ve yorucu her şey. Bir de eds ile uğraşmak hepten yoruyor beni artık. Dışarıya çıkmak bile istemiyorum çünkü dışarıda eds daha da zor olucak. Yeniden biberona dönmek istiyorum ama bir yandan da korkuyorum meme reddi olur mu diye. Var mı bana önerileriniz tecrübeli anneler? Gerçekten çok ihtiyacım var 🤗
Şuanda elimde Philips avent natural response cam biberonu var 1 numaralı ( 0 ay ) ve 2 numaralı ( 0+ ay ) emziği ile.