Merhaba sarılık için kan vermeden bir cihazla da ölçüm yapıyorlar biz öyle yaptırmıştık. Bizimde sarılık değerimiz çok yüksek olmasa bile uzamış sarılık olmuştuk 3 ay , her gören sarılığı var sarılığı var diyordu moralim bozuluyordu ama 3. Aydan sonra tamamen düzeldi kafanızı takmayın Dr. Bana önce emzir sonra mama ver sonra sağım yap dedi o şekilde ilerledim