Selam kızlar öncelikle hayırlı kandiller günlerce bu postu açacağım diyorum merak ettiğim bir konu var ek gıda döneminde organik ürünler olarak hangi markayı öneriyorsunuz Ebebek mi , og mi vs . Bir de organik almak şart mı bizim kullandığımız zeytinyagini ya da irmiği diğer ürünleri Kullansalar ne olur