Kızlar oğlum hala tam cümle kuramıyor. İsteklerinin hepsini söyler ama hep temel şeyler. Genelde hep kelime söyler. Cümle kurmaz ama şarkı söyler mesela. 10a kadar sayabiliyor. Tam ne zaman konuşur çok dert ediniyorum ve bi diğer şey ise hayır diyebiliyor ama evet diyemiyor. Örneğin çikolata yicek aç diyor kağıdını çıkartmam için açimmi diyorum o da açimmi diyor evet demiyor. Evet demeyi nasıl öğretebilirim? Günde yalnızca 30 dk ekran seyrediyor. 30 dk dışında bazen telefonu eline alıyor fotoğraflara giriyor kendi videolarını falan seyrediyor hoşuna gidiyor. Yani herşeyi anlıyor yapıyor isteklerini de söylüyor ama örneğin soru sormuyor ne nerde nasıl gibi