devasl04 asenaaybars almayın dışarıda yürüyün ben de dahil olmak üzere ki çevremde bir çok kişi aldı ya satılıyor ya da bir kenarda bekliyor
Sincappp devasl04 katılıyorum arkadaşa imkanımız olsa zaten temiz havayı dışarıyı tercih ederiz ama imkanlar müsade etmiyor.