Normal önsüt arka sütten kaynaklanabilir tek memeyı verin bırakana kadar emsin bizim bebişte aynısı olmuştu doktora gösterdik anlattim durumu endişe edecek bişey yok demişti colinax diye bir probiyotik damla yazmişti ama gene kakası yeşildi sadece bagırsakta mıkrof varsa temizlensin direkten kullandım bir süre sonra bıraktım tabi ama tabi büyüklerimiz de üşüttüğü için kakası öyle diyorlardı bana öyle öyle öğreniyoruz bir türlü 😁