Bazı bebekler uykuyu çok sevebilir, akışına bırakın uyumak isterse tabii ki uyutun. Benim bebeğimde de dönem dönem oluyor uykudan kalkamıyor kalkınca ağlıyor, artık kendi kendine uyanana kadar ellemiyorum gözğnü açar açmaz almıyorum sakince günün farkına varmasını bekliyorum