Kendimdede var kizimdada vardı doktora gittik kizimada banada bi krem verdi bana ayriyetten ilaç verdi geçti ama ufak bi tahrişte geri geliyordu domates sarımsak vs tüketmeyin falan dedi bende bende Almanya’dan tesadüfen kil almıştım ama gerçek kıl hani içile bilir olanlarından. Arkasında vücut ağrısı akne mide ağrısında vs vs kullana bilirsiniz yazıyordu. Bi kere kendine maske yaptım olan yerlere bi kerede kızıma 1,5 yıldır bidaha hiç çıkmadı