Ceycey001 Sorum baslıkta aslında yaptıran varmı yapılır mı Bi dövmeciye sordum yapılmaz süte geçer bebege zarar verebilir dedi emdirme işi bitince yaptır dedi
3kedili2bebekli Ceycey001 dövme yaptırırken her zaman enfeksiyon riski var ve emzirme döneminde o yüzden yapılmıyor kesinlikle
kubraerol Ceycey001 benimde yarım kalan dövmem var 🤣 3 senedir bekliyor öle sordum dövmecim önermiyor hem kana bulaşıyor hem süte o yüzden benimm gibi memeyi kesince yapacaksın tatlım 🤭
lidokain Ceycey001 emdirme ne ya bir de böyle diyenler var emzirme o emzirme. Neyi emdiryon şeker mi emdiryon
hilalasenasc Yani sağlıkla ilgili bir durum değil sonuçta emzirme döneminiz bittikten sonra yaptırsanız çok daha iyi olur riske atmaya gerek yok sanki 😊