Sltn malesef artık vicdan ve merhamet duygusu kalmamış bir çağdayız kendi ailemiz bunu yaptıktan sonra herkes yapar ama aslında herkesin bilipte başına gelmeyeceğini sanan bir şey varki neyi kınarsan kendi başına geleceğine kimse kimseden üstün değil kimsenin hayatı ailesi maddi durumu mükelleyitçi değil kimsenin eşi anlayışlı sabırlı değil beş parmağın beşi bir değil ama bilmiyorlar ki yarın öbürgün onlarında başına geleceğini rabbim herkese sağlık sıhhat versin ama en önemlisi vicdan ve merhamet versin