pazartesi yaptırdık o günden beri huzursuz zaten gazlı bi bebekti şimdi hep gazı var gibi davranıyor ayaklarını kaldırıp indiriyor sürekli ıkınıyor sizde de bu durum oldu mu?
Uykusundan bi anda ağlayarak uyanıyor canı mı yanıyor diye düşünüyorum aşıya geç kalmıştık 3 ay 18 günlükken yapıldı bir de acaba kötü mü etki etti kimse sorsam öyle olmadı bizde diyor bende endişeleniyorum haliyle. beyaz gürültü açıyorum o olmadan uyumuyor Yarın doktor randevumuz var bakalım doktoru ne diyecek 🥺