Öncelikle sakin olun,sütünüz kesilmedi muhtemel çocuğunuz büyüme atağında ve daha fazla süte ihtiyacı oluyor artık,ama o sütü henüz veremiyorsunuz.Ben de bu durumu yaşadım ve keşke bana da birisi bunu anlatsaydı,gereksiz stres yapmazdım.4-7 günde geçiyor.Mama ile meme karışık verin,memeyi sürekli verin ki sütü bebeğiniz getirtsin.Sonrasında süt gerçekten geliyor fazlası ile.Çoğu kişi yanlış algılıyor ve sütüm kesildi diyip bırakıyor,sakın öyle bişey yapmayınız.