acill gece beslemesii!!
Arkadaşlar merhaba 2 yaşında kızım ve hala geceleri çok acıkıyor, 3 4 gibi uyanıyor mama diye ağlıyor yapana kadar uyumuyor, bu gece acıkma olayını nasıl çözdünüz artık büyüdü deliksiz uyumasını mamayı bırakmasını istiyorum ama ne yapacağımı bilmiyorum….