ysmnabd Kızlar ya doğum günü organizasyonu için fiyat araştırmasına başladım . Sadece safari temalı arka plan için 3500 TL istediler siz kaç TL ye yaptirdiniz ? Bu fiyatlar normal mi
kelebegiminannesiyim ysmnabd balonları kendiniz alıp süsleme yapabilirsiniz. Biz öyle yaptık daha kârlı
Setenay10 ysmnabd partiden sayfasından balın alıp kendim yaptım . Çok güzel oldu . İPhone ile çekim yaptım . Studio gibi oldu
nazelif20 Fiyat cok uygun kendiniz balonları yaparsınız ama ayakta durmaz helyum gazı da altından pahalı wallahi
ilknurerogluzun ysmnabd tredyoldan arka plani kendiniz alın instagram hesaplarida oluyor ordanda iletisime gecin 2000 lira dedikleri afişi 600 liraya yaptirmistim balonla flnda süslersiniz
Esrbruck Gel al şeklinde olanlar daha uygun oluyor ama nakliye vs fiyat normal söylenmiş bana göre , Oğlumun 2 yaş doğum gününde safari konsept yaptık kendimiz yaptık 1200 lira tuttu 4 bin lira da pastaya vermiştik
Esrbruck Esrbruck ben arka plana afiş yaptırdım trendyoldan 500 lira civarında çok güzel oldu özelden resimleri gönderirdim ama nasıl oluyor bilmiyorum