seymalya9 serum fizyolojik kullanmıyorum bende, burnu tıkanır gibi olursa soğuk buhar veriyorum. Ortakulak iltihabı için 3 kere antibiyotik kullandım, 3 antibiyotiğioe devlet hastanesi doktoru verdi, en son 21 ocakta bitti antibiyotik, ondan sonra özele götürdüm, oradaki doktor kullanmayacağız inşallah dedi, şu an birşeyi yok, olaki olursa doktor ile iletişime geçeceğim. Devlet hastanesi doktoru kulak zarına kadar zarar verir dedi, korktum kullandım