Arkadaşlar merhaba oğlum 14 aylık . 1 yaş kontrolü yaptırdık ve kan verdik . Demir 72, Ferittin 37 çıktı fakat . Hgb değeri 11.7 çıktı . Damla olarak bestiron kullanıyoruz. Demir ve Ferittin değeri gayet iyi ama buna bağlı hgb değeri neden düşük ki acaba ? Başına gelen anlayan var mı açıklayabilirse çok sevinirim . Bu arada beslenmesi iyi her gün mutlaka yumurta yer. Demir ve Ferittin iyiyken hgb nasıl düşğk . Doktor demir şurup başladı. Ve anemi taşıyıcısı olabilir vs dedi . Anlamadım değerleri çok mu kötü ? Araştırmalarım sonucu demir ve Ferittin iyi ama hgb düşğk değere yakın. 13 olması gerekirken 11.8