afra_orhon87 Hanımlar bu mevsimde bebeklerinizi ne kadar da bir banyo yaptiroyirsunuz? Birde gündüz mu akşam mi yikiyorsunuz bizim ısınma şeklimiz klima.
Deletedmom133 afra_orhon87 ne zaman pek belli olmuyor ama 3 4 gibi genelde yazın hergun kisin 2 yafa 3 güne 1 yıkıyorum