cLearQueen canım iyiyiz biz ya çok şükür bebek 7 aylık oldu ve bir anda kanlı kakası kesildi tadımlara başlayınca ben şuan herşeyi yiyorum mesela çok şükür kan görmüyorum… deri testi %100 doğru sonuç vermiyor biz 4 aylıkken yaptırdık dediğim gibi zaten derileri çok hassas oluyor hemen kızarıyor ve şişiyor buna istinaden nasıl alerji diyebiliriz ki? Herşeye kızarmıştı bizimkinin doktor da alerji alerji deyip gönderdi bana saçma ve gereksiz geldi açıkçası sadece domatese çok kızardı ve kabardı derisi onun diyetini yaptım geri kalan çoğu şeyi yedim takip ederek ve şuan çok şükür iyiyiz bence biranda geçiyor bu kanlı kaka.. sen ne yaptın bebeklerimizin ayı aynıydı sanki yanlış hatırlamıyorsam