Kızlar oğlum 13 aylık çok iştahsız asla kahvaltıda bir şey yemiyor kahvaltı sonrası biraz meyve falan veriyorum onu yiyor çorba vs içmez akşamları yemekte de öyle yaptığımız yemeklerden genelde veriyorum ama onu da yemiyor napicam 12 aylıkken doktora gittim kan tahlili falan yapıldı bı sıkıntı çıkmadı çok şükür ama hem çok hareketli hem çok iştahsız bana bı akıl verin lütfen 😔