Kızlar benim saçımda siyah ve kızıl boya vardı kuaförde 1 defa açma boyama yaptıdım küllü kumral şuan kuaför de 1 ay sonra yine gel boyayalım saçın akıcak dedi.
Ama ben sarı ombre istiyorum yaza kadar.
1 ay sonra küllüye boyamak yerine tekrar açma boyama işlemi yapılsa daha iyi olmazmı ? Bilen var mıı