Kızlar saat 3 de hızlı tren ile Ankara’dan İstanbul’a gideceğim 3.5 yaşında oğlum ile onada koltuk aldık fakat merak ettiğim birşey var durakta durma süresi kac dk oluyor birde tren icinde bir sonraki durak söyleniyormu yani bir sonraki durak Pendik vs diye deniyormu