Arkadaşlar pazartesi işe başlıyorum , buzdolabının buzluk kısmına 2 haftalık kadar süt stoklamıştım ama 120 , 140 şeklinde . Kızım ise 3 saatte bir ancak 100 ml içiyor.geriye kalan 20 ml yi dökmek istemiyorum.ben geceden buzlukta ki sütü buzdolabına koymayı düsünuyorum , o sekilde daha sağlıklı cozunuyormus.cogu yerde de dondurulmus anne sütünü buzdolabinda cozdurduyseniz 24 saate icindr kullanabilirsiniz yaziyor.diyelim 140 lardan bir buzdolabina koydum sabahina cozundu , 100 ml lik kismi biberona döküp isitsa , geriye kalan 40 ml yi geri buzdolabina koysa ve sonra onu da cozunen baska bie sutle 100 ml olacak sekilde birlestirse olur mu ?