ssemanurrrrr 3.5 aylık kızım var oruç tutmayı düşünüyorum fakat sütümün kalitesini veya miktarını azaltır diye korkuyorum düşünceleriniz neler doktora danışıp tutan oldu mu🙃
forumgurmesi ssemanurrrrr size muaf zaten neden böyle bir riske giriyorsunuz ki? 3,5 aylık bebeğiniz sütten kesilse yada azaldığı için meme reddi yapsa daha mı iyi sizce?
pogacayanaginannesi ssemanurrrrr kızım 3 ay 5 günlük şuan ben tutmayacagim kışın kısa günlerde kazaları tutacağım o zaman büyümüş olur şuan çok küçük
elisa2705 ssemanurrrrr Tutmamalısın bebeginin en ihtiyacı oldugu dönem borclarını emzirme bitince tutarsın.
EcrinMelek1- @ssemanurrrrr 3.5 aylık daha küçücük ve sizin sütünüze ihtiyacı var ben sanırım 6 7 aylıkken bile tutmadım tek göğsümü alıyordu mama da içiyordu ek gıda da işte tadımlık yiyodu ona rağmen tutmadım o tek göğsümde ki sütü de içmemezlik yapmasın diye diğerini tutmamıştı