annesininkurabiyesi Selam canlar. Buzlu doğranmış etim var. Düdüklüye koysan buzlu buzlu. Biraz su eklesem yarım saat pişse. Olur mu ? Birde içine patates koymak istiyorum salçalı falan onu nasıl birleştirebilirim
forumgurmesi annesininkurabiyesi önce buzlu eti 30 dk pişir, daha sonra çıkar salçalı soğan patatesi kavurma eti de at tekrar düdükler koy 15 dk daha pişsin:)
forumgurmesi annesininkurabiyesi önce buzlu eti 30 dk pişir, daha sonra çıkar salçalı soğan patatesi kavurma eti de at tekrar düdükler koy 15 dk daha pişsin:)
minikkurabiyee annesininkurabiyesi bir şey olmaz ama ilk önce biraz su ekleyip yarım saat falan pişir düdüklü de sonra içine patatesi falan ekle haşlama mı yapacaksın yoksa sulu yemek tarzı mı
annesininkurabiyesi forumgurmesi buzlu eti pişirdikten sonra tüm malzemeleri aynı anda mı düdüklüye atayım , birde suyunu mu süzücem biraz , birde salçayı soğanı kavurmaya gerek yok mudur ? Çok soru sordum kusura bakmayın 😄
forumgurmesi annesininkurabiyesi buzlu eti yarım saat oişir zaten suyu az kalır o suyu dök gitsin yemeğini rengini bulandırır. Sonra salçalı soğan ve eti tekrar kavur,patatesleri de ekle tekrar suyunu tuzunu baharatlı atıp tekrar düdüklüde pişir :)
minikkurabiyee annesininkurabiyesi ilk başta eti haşla canım sonra suyunu dök etin üstüne biraz sıvıyağ biraz tereyağ al salçayı at biraz salça ve eti kavur patatesleri ekle suyunu ekle baharat tuz tamamdır bu iş 😍 afiyet olsunnn
uykusuzanne__ annesininkurabiyesi Buzlu doğranmış etim var. Düdüklüye koysan buzlu buzlu. Biraz su eklesem yarım saat pişse. Olur mu Pişer tabiki annesininkurabiyesi Birde içine patates koymak istiyorum salçalı falan onu nasıl birleştirebilirim Önce o haşlansın güzelce sonra istediğiniz malzemeyi koyup tekrar pişirin biraz daha
Biirbebekbirannee annesininkurabiyesi kavrulmadan pişen et lezzetli olmuyor. Eti suyun içine koysan yarım saatte çözülür aslında