Ayseee12_ blgzr_58 benim oglum 10 aylik olacak 2 gun sonra 3 aydir surunyoduk yeni yeni emeklemeye tutunup.kalkmaya ve yavas yavas tutunarak bir kac adim atmaya başladı gelin gorunki bizdede babildama yok normal mi acaba biliyo musunuz
blgzr_58 Ayseee12_ yorumunuzu geç gördüm kusura bakmayın. Konu hakkında bir fikrim yok ama 10 aylık bir bebekte doktor babildamayı bekler sanırım. Her şeyin bir zamanı var sanırım