Merhaba benim bebeğim 55 günlük daha önceden sarılığı olduğu için biberon emziği delip süt içiriyordum sağıp baya içiyordu.Şuan normal emzik aldım ve memeye döndük.Memeyi veriyorum içiyor ama fazlasını asla içmiyor öyle memede uyuyor ya da içiyormuş gibi yapıyor.Sonrasında biberon veriyorum aç kaldı heralde diyip içiyor gibi yapıyor asla içmiyor.Mesela geceleri uyku saati gelince feryat figan uyutmaya çalışıyoruz direniyor aç sanıp biberon veriyorum ağzında geveliyor bi bakıyoeum 5ml -10ml anca içmiş.Kilo alımı haftalık azaldı 100 grama düştü böyle durum yaşayan var mı ? çişli bez sayısı fazla ayrıca her gün kaka yapıyor ne yapmam lazım neden oluyor bilen yaşayan var mı ? Ne yapmalıyım ?