Zeyneptayfun Bebeğimün alnında doğduğunda ağlayınca şişlik oluşuyordu şimdi beş aylık kola kapağı kadar küçük ve yuvarlak kaldı bunlekilde sorun yaşayan var mı doktora götürüp doktor tavsiyesi aşan var mı yardımcı olursanız sevinirim .
Sermec27 Zeyneptayfun benim oğlumun da alnının ortasında cıkıntı vardı 4 yaş oldu nerdeyse bir sorun yaşamadık
Sermec27 Zeyneptayfun doktor normal dedi tomografide de bir şey çıkmamıştı zaten şu an 4 yaş oldu neydeyse baya gitti o şişlik