Yaseminnnnnnnnnnnnn Hanımlar emzirirken türk kahvesi ve soda içen var mı? Zararı var mı bilen olursa yazar mısınız?
Melisahsendursun Yaseminnnnnnnnnnnnn sodayi normaldede icmezdim de dogum yapali nedense gunde 1tane iciyorum aseriyirum gibi bitiyorum tadina kokusuna 😊😊😊😊
Yaseminnnnnnnnnnnnn Ipekk Teşekkür ederiimm.. bende hamilelik boyunca her gün bir fincan kahve, bir de maden suyu içtim.. devam etmek istiyorum da bebekte bir huzursuzluğa yol açar mı merak ettim🙏🏻🤗
Melisahsendursun Aliim aaaa gercektenmi be im bebegim aksam olunca cok huysuz acaba kahvedenmi olabilir birak birak icmem daha kahve falan bide hergun iciyordum 😣 yavrum uyuycam.diye ahliyordu hep 😣😣😣
Yaseminnnnnnnnnnnnn [bilinmeyen] zararlı değil tabiki yalnız emzirmede sakınca yaratıyor mu, gaz huysuzluk uykusuzluk vs. O anlamda sormak istedim.. Teşekkürler🤗
Aliim Melisahsendursun u muhakkak her bebek farklıdır ben şifa denemedim bilmiyorum ama türk kahvesi de Nescafe içtiğim de bebeğim gece uyuyan bı bebek o gece uyumuyor ve huysuz olup ağlıyor