Merhabalar birşey sormak istiyorum iki tane oğlum bar ilkinde böyle birşey olmadı hatırladığım kadarı ile normalde ama ikinci oğlum 11 aylık bezini degiltirfigm de ğipisi kalkmıyor yani ilk oğlumda ıslak mendille falan hemen uyarılıyordu ama küçük olan hiç kalkmıyor hatta oynadım dokundum yine kalkmadı biri de aklımı karıştırdı yani normal mi demem o ki sağlık açısından problem mi var
Çok karışık oldu