Bebeğim 4 ay 20 günlük gündüz uykuları yok denecek kadar üzerimde kucakta olmak istiyor ve orda uyumak istiyor hep. Koyduğum an abartmıyorum sadece on dakka sonra tekrar döngüye giriyoruz uykusunu alamadığı içinde sürekli huzursuzluk ağlıcam artık sinirden. Kanguruda taşımaktan belim kalmadı. Tek başıma bakıyorum kimse yok. Sabır edeyim diyorum ama bende insanım sinirlerim çok yıprandı. Her gün ağlamaktan yoruldum