2901 hiç kusmazdı, kusmaya basladı damladan sonra ki iki mamada, okumadım ama gaz da yan etkiler arasında varmıydı bilmiyorum gaz sıkıştırıyor bu sıralar uykusundan deli gibi ağlayarak uyanıyo. Ben kilo bası 1 damla veriyorum birde 2 yaptıgımda cok kusmustı. Sabah aksama bölsem belki kusmaz. Neye göre arttırıcaz azaltıcaz bilemedim ki